Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

zondag 27 februari 2011

Baby Arthur

Deze keer geen tijd gehad om te bloggen en een bericht te posten op de blog van Zsazsazsu en Annemarie's breiblog, dit weekend mààr... het weekend is nog niet om, tijd genoeg dus om toch nog een bericht te posten !!! Ik ben wel bekaf, want ik heb het hele weekend gewerkt en daarenboven heb ik mijn schoonzusje helpen bevallen, waardoor ik extra uren gewerkt heb :-)))
In mijn vorige berichten had ik het al over het babydekentje waaraan ik bezig was... Nu de baby is gisteren geboren en ik kon m'n dekentje vanmorgen als verrassing geven !! Hier enkele fotootjes van Arthur én het dekentje, ik kon nog geen foto's nemen van Arthur met het dekentje.


I didn't have time yet to blog and post a message on the blog of Zsazsazsu and Annemarie's breiblog this weekend, but... the weekend is notover yet, so still plenty of time to post a message! I am exhausted because I've worked all weekend and beyond, I helped my sister in law to give birth, so I worked extra hours :-)))
In my previous post I talked about the baby blanket that I was working on... Now the baby was born yesterday and I could give my blanket as a surprise this morning! Here are some pictures of Arthur and the blanket, I could not take pictures of Arthur with the blanket yet.



Baby blanket


Arthur & myself





4 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een schoontje! Baby Arthur gaat ontzettend blij zijn met zo'n mooi, warm dekentje. Toch wel speciaal he, de baby van je schoonzus ter wereld helpen brengen!
    Hopelijk heb je nu wat vrij, geniet ervan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ann: Ja, superleuke ervaring, geeft heel veel voldoening !! En... neen ik ben jammer genoeg nog niet een beetje vrij. Maar nog een weekje op m'n tanden bijten en dan een weekje skiën, jhiha !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en uniek om dat mee te maken. Toch nog voordelen in de job, ;-)
    Ik ben jaloers op het prachtige dekentje !
    courage nog tot aan de ski he !

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails