Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

woensdag 2 maart 2011

Winner flower brooch

De winnares van de bloemenbroche van de give-away die afliep op 28 februari is Jana van Helmitarha. Zelf maakt ze unieke juwelen met hele kleine pareltjes. Zeker de moeite om eens een kijkje te nemen op haar blog. 

The winner of the flower brooch from the giveaway which ended on February 28 is Jana of Helmitarha. She is an artist who makes unique jewelry with tiny pearls. Definitely worth taking a look at her blog.

Congratulations !




1 opmerking:

  1. Oh, yay! Thank you so much! It's been a great day today! I'm celebrating my first Etsy-versary and I also won your fabulous brooch! So happy about it! Thank you!!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails