Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

maandag 13 september 2010

Five to go !!



De spanning stijgt, de stress loopt met momenten hoog op ! Ik moet alles klaar krijgen tegen zaterdag (vrijdagavond dus). Nog 5 dagen te gaan. Dus deze keer maar een kort berichtje.





Deze 'rood met witte stipjes'-hanger is de nieuwe give-away !! Je kunt me een reactie of een e-mail sturen, of beter nog, langskomen op de ambachtsmarkt in Brugge (er zal een boek liggen waar je iets kunt noteren. Vermeld wel dat je wil meedingen naar deze give-away !!!). Belangrijk is wel dat je je gegevens achterlaat (ik heb tot nu toe nog steeds de gegevens niet kunnen achterhalen van de persoon die de vorige give-away won ). Deelnemen kan tot 16 oktober.




This 'rood met witte stipjes' (red with white dots)-pendant is the new give-away !! You can send me a reaction or an e-mail with the reason why and your data (e-mail, name and address) until the 16th of october. 

9 opmerkingen:

  1. ooh, heel mooi die polkadots!!! en ik duim voor een schitterend zonnetje dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this...it is so fun and cheerful. have a wonderful week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben gek van polkadots ! En van juwelen ( maken ) !
    Ik doe dus mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook graag mee!

    x Inge
    (http://toephi.wordpress.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal geweldig.
    ik doe graag mee.
    groetjes Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, oh, oh, oh!!!! Ik doe ook mee!! Zo mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Needle work. Je deelname staat genoteerd ! Zou je het zien zitten om deze give-away te vermelden op jouw blog, of facebook of Twitter ? Groeten !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hanger! Ik doe graag mee. Ik mail je voor mijn gegevens want volgens mij kan ik geen volger worden, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak jij prachtige dingen!
    Ik doe ook heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails