Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

vrijdag 27 augustus 2010

Rechtzetting en eens iets anders

Mijn dochter kwam me gisteren vol verontwaardiging zeggen dat ze op m'n blog gezien had dat ik een tijdje geleden glasjuweeltjes de titel 'misbaksels' had gegeven. Zij zou dit nooit doen want ze is er namelijk weg van ! Pauline, bij deze heb ik ze een andere naam gegeven: Buried treasure, beter zo ? 


Jonas is al een tijdje zoet met het maken van een miniatuur zeilboot. De boot begint stilaan vorm te krijgen, nog wat schilderwerken en dan maar hopen dat hij waterdicht is ! Ik denk dat we maar sponsorgeld van Peak Performance moeten vragen ;-) ! Thanks broertje voor de mooie stickers, dit maakt het helemaal af !!!

1 opmerking:

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails