Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

donderdag 3 maart 2011

My creative space


Herinneren jullie een paar blogberichten terug dat ik het had over de kussenovertrekken voor mijn broer in Zpagetti haakwerk ? De eerste is helemaal klaar ! Nu eerst m'n arme vingers een weekje laten rusten en daarna gaan we voor nog een tweede. Dit is wel geen kussen voor een kussengevecht ! Je kunt er iemand mee doodmeppen, zo zwaar is het !

Wij gaan er een weekje tussenuit maar misschien lukt het me om te bloggen vanuit de Zwitserse Alpen !


Do you remember a few blog posts back I talked about the cushion covers for my brother in crocheted Zpagetti ? The first one is ready! I give my poor fingers a rest of one week and then we go for a second one . This is not a cushion for a pillow fight! You can slap someone to death, so heavy it is!

We are leaving on holiday for a week but maybe I manage to blog from the Swiss Alps! 


sneak skin cushion cover

Hop to Kootoyoo's blog for more creative spaces


2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden ! Van ganser harte een heel prettige reis en geniet er voor meer dan 200 % van hé ! Die batterijen terug op 100 % zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks lovely! Have a fab holiday, hope the sun shines for you :)

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails