Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

dinsdag 10 mei 2011

Squares

ring 'Square Electric'

Ik heb me recent wat nieuwe materialen aangeschaft. Nieuwe kleuren glas, wat bubbelpoeder en zilvermica om in het glas te verwerken. Dat zilvermica geeft een prachtig zilver effect zoals je hierboven kunt zien, het enige nadeel er aan is dat het een poeder is waar je heel weinig vorm kunt aan geven. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en een manier weet om daar mooie afgelijnde vormen mee te maken ? 
Als je mijn site doorbladerd kan je in mijn albums de foto’s zien van de nieuwe juwelen. 

I've recently bought some new materials. New colors of glass, some silver mica powder and bubble powder. Silver mica that gives a beautiful silver effect as you can see above, the only downside to it is that it is a powder that you can hardly give form. Does anyone have experience with this and a way to give it pretty well defined shapes ? 
If you browsed my site you can see in my albums the photos of the new jewelry.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Veerle, probeer het eens met een sjabloon.
    Net zoals ze op een dessertbord met cacaopoeder een tekening aanbrengen. sjabloon op het bord en strooien maar en sjabloon rustig verwijderen.
    Maar in jouw geval moet het sjabloon wel groot genoeg zijn om de rest van het poeder op te vangen.
    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor ! rondje knippen uit papier om erop te leggen ?

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails