Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

maandag 25 april 2011

Big changes

ring & earring 'Big Bounce'


Welkom terug op mijn blog. Ik ben de trotse eigenaar geworden van een eigen website ! Ik kreeg die als verjaardagsgeschenk van mijn broer. Er is nog heel wat werk aan, maar je kan er al een bezoekje brengen www.meervanveer.be . Mijn blog is hierdoor verhuisd, maar ik blijf hier, voorlopig toch, een verwijzing posten. Hopelijk vinden jullie de weg naar mijn nieuwe bloglocatie !


Welcome back to my blog. I am the proud owner of a website! I got it as a birthday gift from my brother. There is still much work to do, but you can make a visit at www.meervanveer.be. My blog has moved also. I'm still posting here a reference to the items, for now. Hopefully you find the way to my new blog site!

2 opmerkingen:

  1. Waauuw Veerle, wat een mooie kado van je broer!
    Prachtige, overzichtelijke website!
    Kijk al uit naar wat er allemaal gaat opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails