Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

zaterdag 18 december 2010

Saturday shopping day

Dit keer een zeer beperkt woordje. Ik moet nog heel wat voorbereiden voor het cadeaumarktje morgen en moet er nog een boel strijk door krijgen ! Ik hoop dat er heel wat belangstellenden komen kijken. Met dit mooie sneeuwtapijt zal de kerstsfeer zeker niet ontbreken ! Je kunt mijn werken en dat van andere creatievelingen komen bewonderen, morgen in de Langestraat 50-51 te Brugge. Wij staan in de ateliershop van Aline Vandeplas, op de bovenverdieping ! Ook zsazsazsu is er !

This time a very small word. I still have a lot to prepare for the gift market tomorrow and there is still a lot of ironing to get through ! I hope that many interested come and watch. The Christmas spirit can not be missed with this beautiful carpet of snow ! You can see and admire my work and that of other creative people, tomorrow Langestraat 50-51 Bruges. We are in the studio shop of Aline Vandeplas, upstairs! Also zsazsazsu is there!



Tubeless - handbag

Tubeless - handbag

Violet brooch

Rudolf slippers - maat 25

Flower brooches

1 opmerking:

  1. Héle mooie dingen! Proficiat! Zelfs de foto's van het cadeaumarktje zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails