Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

zaterdag 4 december 2010

Saturday shopping day


Cocooning

Nu het buiten berekoud is, moet je het binnenshuis gezellig maken ! Lekker warme kledij, en om onze voetjes warm te houden zijn deze gebreide en vervilte slofjes ideaal. Deze heb ik naar mijn dochter genoemd omdat ze er weg van is. Leuk eindejaarsgeschenkje ?!



Now it is freezing cold outside, you need to make it cosy indoor! Nice and warm clothing, and these knitted and felted slippers are ideal to keep our feet warm . They are named after my daughter because she adores them. Nice Christmas gift?!
Paulinette





If you want to 'taste' some more Saturday shoppingday ideas, visit Zszazsazsu's blog

3 opmerkingen:

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails