Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

vrijdag 23 december 2011

Bunny

Ik heb dit weken verborgen moeten houden en nu zou ik dit bijna vergeten posten op m'n blog ! Deze knuffel maakte ik voor Lotta, m'n metekindje en dochtertje van m'n broer. Hij was al klaar van in de herfstvakantie maar moest dienen als geschenk voor op de babyborrel. Ik hoop dat het één van haar lievelingsknuffels mag worden !!


I have hidden this for weeks and now I would almost forget to post it on my blog!  I made this for the newborn daughter of my brother, Lotta. I hope that it may become one of her favorites !!



3 opmerkingen:

  1. En dat verdient deze knuffel zeker ! Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was leuk dat ik hem eens mocht vastpakken, want hij voelt nog 100x leuker aan dan je zou vermoeden met de foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails