Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

dinsdag 14 juni 2011

Voor bezige naaisters !!!

Vandaag kreeg ik deze mail toegestuurd. Misschien een opsteker voor al wie graag een naaimachine wil aanschaffen om zelf mooie dingen te creëren ! Ik denk dat je er wel snel bij zult moeten zijn !!! Place to be: Lena en Zasa - Berchem





Nieuwe winkel !

Half juli openen wij een nieuwe winkel in de Transvaalstraat!
Op dezelfde plek waar nu K.doos is, gaan wij ook juwelen, accessoires, wenskaarten en andere mooie dingen verkopen.
De nieuwe winkel zal dezelfde sfeer als K.doos uitstralen maar toch zullen er ook nieuwe accenten komen (nieuwe merken en nieuwe producten).
Zodra de datum van opening bekend is, laten we dat hier weten.
Iedereen is alvast heel erg welkom om daar, vanaf half juli, een kijkje te komen nemen.

Solden !

Wegens de drukte met de nieuwe winkel, gaat de winkel in de Gitschotellei tijdens de zomermaanden dicht.
Een zomer (zeker een koude) kan lang duren en daarom bieden we iedereen de kans om nog een voorraadje garen in te slaan tegen zeer scherpe prijzen.
Op alle katoengaren (en nog een hoop andere garen) krijgt u 20 % korting.
Deze actie loopt tot de de laatste dag voor de zomersluiting (tot en met 30 juni).

Naaimachines te koop !

In de Gitschotellei zullen er volgend jaar geen naaicursussen meer georganiseerd worden. De naaijuf, Jeanne, blijft les geven op een andere locatie.
In augustus laten we je weten hoe je daarvoor kan inschrijven.
Enkele naaimachines uit de winkel worden nu te koop aangeboden.
De nieuwprijs was €490, volgens de producent zijn ze nu nog €350 waard maar wij verkopen ze tegen €300 per stuk.
De machines zijn net terug van hun jaarlijks onderhoud en nazicht en er is een garantie van vijf jaar voorzien.
Als je interesse hebt, stuur een mailtje naar info@lenazas.com

Laatste breiavond van het seizoen !

Een warme oproep aan iedereen die graag breit of haakt: kom eens langs op een breiavond. Op donderdagavond 30 juni is iedereen welkom vanaf 20 uur in de Gitschotellei 164!
Hopelijk tot kijk!

We wensen iedereen alvast een lange, fijne en creatieve zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails