Over mij

Mijn foto
Brugge, Belgium
Gehuwd. Mama van Jonas en Pauline. Vroedvrouw en Rivella consulente. Sinds de lagere school gepassioneerd door breien, maar ook haken en juwelen ontwerpen behoren tot mijn hobby's. Creëren is voor mij een uitdaging waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Op deze blog wil ik, wat ik maak, met jullie delen ! Hopelijk genieten jullie er van !

donderdag 27 januari 2011

Sunshine

Voor het eerst sinds lang scheen de zon deze namiddag. Normaal moest ik de hele dag werken, maar het was kalm, geen baby's. Ik heb een halve dag vrij genomen. Er lag een berg strijk op me te wachten. Heb me achter het glas van het grote schuifraam geïnstalleerd met m'n strijkplank. Wat doet dat deugd, dat zonnetje ! Buiten is het, dankzij een strakke oostenwind, wel terug behoorlijk koud. De mutsen, sjaals en wanten kunnen voorlopig nog niet gemist worden ! Dit is mijn favoriete model. Deze keer in een felblauw.


For the first time since long, the sun was shining this afternoon. Normally I had to work all day, but it was calm, no babies. I took a half day off. There was an iron mountain waiting for me. Got me behind the glass of the large window installed with my ironing board. What did that feel good, the sun ! Outside, thanks to a tight east wind, it's pretty cold again. The hats, scarves and mittens may not yet be missed! This is my favorite model. This time in a bright blue.
Cecil - hat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jullie reactie's doen me veel plezier en geven me een enorme stimulans

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails